Dwie okładki z serii „Aktywna” wyróżnione w GrandFront
W Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016 wyróżnienie otrzymały dwie okładki z serii „Aktywna” miesięcznika „Moda na Zdrowie”. Nagroda GrandFront to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej.
Organizowany już po raz piętnasty Konkurs jest miejscem prezentacji twórczych pomysłów, inspirujących technik i profesjonalnie opracowanych okładek gazet i czasopism. Do udziału w tegorocznej edycji stanęły 293 prace zgłoszone przez prawie 200 redakcji w 9 kategoriach, tj. dzienników, gazet lokalnych, czasopism z grupy: polityka, ekonomia i społeczeństwo, lifestyle, rozrywka i gwiazdy, rodzina i dom, nauka, technologie i profesje, Hobby i Off, oraz – 20 zgłoszeń do nagrody specjalnej przyznawanej za okładki łączące w sposób innowacyjny ideę, tekst i rozwiązania graficzne. Zwycięzców Konkursu wyłoniło 30-osobowe Jury, w którym zasiadają uznani twórcy grafiki prasowej – dyrektorzy artystyczni, wykładowcy uczelni plastycznych, fotograficy oraz wydawcy. Nagrodę główną zdobyła redakcja Harper’s Bazaar za okładkę wydania nr 10 z 2016 roku.
Podwójne wyróżnienie Mody na Zdrowie w najbardziej popularnej kategorii – „Rodzina i Dom” to duży sukces!
Tytuł: Moda na zdrowie nr 1/2016
Wydawnictwo: Moda na zdrowie
Autorzy: Adam Górczyński (autor), Agata Baranowska (współpraca), Andrzej Miękus (pomysł)
Najlepsze okładki z 15. edycji konkursu GrandFront będzie można oglądać od 22 maja na wystawie przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Ponadto zwycięskie prace prezentowane będą multimedialnie w Salonach EMPIK. Wszystkie wyróżnione okładki i strony tytułowe można będzie obejrzeć także na stronie internetowej Konkursu: www.grandfront.pl oraz w serwisie Instagram (@grandfront_konkurs).