Dwie okładki z serii „Aktywna” wyróżnione w GrandFront

W Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016 wyróżnienie otrzymały dwie okładki z serii „Aktywna” miesięcznika „Moda na Zdrowie”. Nagroda GrandFront to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej.

Organizowany już po raz piętnasty Konkurs jest miejscem prezentacji twórczych pomysłów, inspirujących technik i profesjonalnie opracowanych okładek gazet i czasopism. Do udziału w tegorocznej edycji stanęły 293 prace zgłoszone przez prawie 200 redakcji w 9 kategoriach dla prasy drukowanej, czyli tj. Dzienników, Gazet lokalnych, czasopism z grupy: Polityka, ekonomia i społeczeństwo, Lifestyle, Rozrywka i gwiazdy, Rodzina i dom, Nauka, technologie i profesje, Hobby i Off), a także 20 zgłoszeń do nagrody specjalnej jury przyznawanej za okładki łączące w sposób innowacyjny oraz kreatywny ideę, tekst i rozwiązania graficzne. Zwycięzców Konkursu wyłoniło 30-osobowe Jury, w którym zasiadają uznani twórcy grafiki prasowej – dyrektorzy artystyczni, wykładowcy uczelni plastycznych, fotograficy oraz wydawcy. Nagrodę główną zdobyła redakcja Harper’s Bazaar za okładkę wydania nr 10 z 2016 roku. Podobnie jak w latach ubiegłych najwięcej prac kategorii Hobby (70 okładek) oraz Rodzina i dom (52 prace). Właśnie w najbardziej kategorii Rodzina i Dom dwie okładki z serii „Aktywna” miesięcznika Moda i Zdrowie otrzymały wyróżnienia.

Tytuł: Moda na zdrowie nr 1/2016
Wydawnictwo: Moda na zdrowie
Autorzy: Adam Górczyński (autor), Agata Baranowska (współpraca), Andrzej Miękus (pomysł)

Moda1

Tytuł: Moda na zdrowie nr 6/2016
Wydawnictwo: Moda na zdrowie
Autorzy: Adam Górczyński (autor), Agata Baranowska (współpraca), Andrzej Miękus (pomysł)

moda22
Najlepsze okładki z 15. edycji konkursu GrandFront będzie można oglądać od 22 maja na wystawie przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Ponadto zwycięskie prace prezentowane będą multimedialnie w Salonach EMPIK. Wszystkie wyróżnione okładki i strony tytułowe można będzie obejrzeć także na stronie internetowej Konkursu: www.grandfront.pl oraz w serwisie Instagram (@grandfront_konkurs).

Reklama